Columbia

Dış giyim, ayakkabı, aksesuar ve ekipman pazarlarının önde gelen yenilikçi firması olan Columbia Sportswear 1938 yılında Portland, Oregon’da kurulmuştur. Columbia ürünleri 100’den fazla ülkede satılmaktadır ve yenilik, kalite ve performans için uluslararası bir üne sahiptir. Columbia ürünleri, açık hava meraklılarını dış etkilerden korumak için geliştirilmiş yenilikçi teknolojilere ve tasarımlara sahiptir. Bu özelliği, konforu arttırır ve açık hava etkinliklerini keyifli hale getirir.

Zara

Zara’nın öncelikleri modayı çekici hale getirmek ve müşteri hizmetlerinin kalitesini artırmak Zara’nın hikayesi, 1975’te İspanyol sahil kenti A Coruña’daki ilk mağazamızın açılmasıyla başlıyor. Yıllar içinde Zara, tüm mağazalarımızı tanımlayan aynı dört anahtar kelimeyle ifade edilen temel değerlerine sadık kaldı: güzellik, açıklık, işlevsellik ve sürdürülebilirlik.

W-Collection

Bir Vakko Holding kuruluşu olan W Collection genç profesyonellerin moda markası konumuna gelen W Collection, erkek modasını teknolojik kumaşlar, yenilikçi detaylar ve çarpıcı renklerle yeniden yorumlayarak dönemin moda anlayışını fonksiyonel kreasyonlarla birleştiriyor

Vilebrequin

1971 yılının parlak ve güneşli bir yaz gününde, motor sporları tutkunu Fred Prysquel, St. Tropez’de bir café’de oturmuş etrafını izliyordu. Sokaktaki ressamlardan, gezinen tatilcilerden ve etrafa yayılan Brigitte Bardot’nun sesinden ilham alarak, kırmızı kareli masa örtüsünün bir köşesine bir şort mayo resmi çizdi. Saint Tropez’nin efsanevi yaşam tarzını kendi yeteneğiyle birleştiren Prysquel’in, kullandığı renkler ve özgün olarak tasarladığı bu şort mayolar ona başarıyı getirdi. Böylece yeni bir stil yaratıldı ve bir marka doğdu. Motor ve araba tutkunu Prysquel, Saint Tropez’deki ilk mağazasına, spiral metal merdivenlerden esinlenerek Fransızca’da krank mili anlamına gelen “Vilebrequin” adını verdi. O dönemde dünyada egemen olan yelken sporundan yola çıkarak Prysquel, tasarımlarının uygulamasını yelken kumaşının üzerine yaptı. Yelken ve uçurtmalarda kullanmak için tasarlanmış bu kumaş rüzgar ve güneşte hızlı kuruma özelliğine sahipti. Müşterilerinin genç enerjisini ve aile değerlerini fark eden Vilebrequin, 1995 yılında “Father and Son” konseptini lanse etti. Bu lansman ile koleksiyon 6 aydan başlayarak yetişkinlere kadar genişledi. Bu konsept Vilebrequin’e yeni bir boyut getirdi ve marka tutkunları için bir gelenek haline geldi. Vilebrequin mayoları, 1970’li yıllardan beri özel baskı teknikleri ve özel kumaşlar kullanılarak tasarlanıyor, rahatlığı ve dayanıklılığı ile öne çıkıyor. O dönemde ortaya çıkan tasarıma sadık kalarak renk ve desenlerini sürekli yenileyen ve güncelleyen markanın klasik Moorea modeli, hayranlarını her daim değişen trendlere yönlendiriyor. Kurulduğundan beri trend olan, cool ve şık tasarımları ile dikkat çeken Vilebrequin, çok kısa sürede “must-have item” haline geldi. Bu zarif, renklerine karşı koyulamayan, pratik ve rahat şort herkesin vazgeçilmezi. Günümüzde her sahilde deniz kaplumbağası amblemi St. Tropez ruhunu simgeliyor. Vilebrequin müşterileri her zaman eşsiz ve olağanüstü mayolar talep ediyor. Bu nedenle koleksiyonunu hazırlarken her zaman çok hassas davranan Vilebrequin, enfes tasarlanmış bu stilleri üretmek için benzersiz materyal ve yeteneklerle çalışıyor. Başarı hikayesi büyüdükçe kendisini geliştirmeye devam eden Vilebrequin, bu inanılmaz macera sürecinde marka, ruhunu ve değerlerini her zaman korudu. Günümüzde Vilebrequin ruhu tüm Dünya’ya yayıldı. Bu ruh, değerlerini, orijinallik, şıklık ve kalite ile kombinlemek isteyen marka tutkunları ile paylaşılıyor.

MAĞAZALAR, HİZMETLER VE DAHA FAZLASI İÇİN